vineri, 9 decembrie 2011

6 roses

Cho HyeRin: -Jucausa
                      -Nu are rabdare in legatura cu nimic
                      -Optimista
                      -Grijulie

ღKim SoHee [Moshi]:-Cea mai buna prietena a lui HyeRin
                                  -Puio-holica
                                  -Protectoare
                                  -Incapatanata
 ღKim JongHyun:-Prietenul din copilarie a lui HyeRin
                           -Iubeste lumea care ii apreceaza look.urile
                           -Frumos
                           -Adora sa castige
ღOnew/Lee JinKi:-Impiedicat
                            -Amuzant
                            -Puio-holic
                            -Stie mai multe informati despre pui decat stiu alti oameni/decat ar fi normal

[Personaje secundare]
 ღKey/Kim Kibum








ღLee Taemin
 










Choi Minho























-----------------------------------------------------------
Capitolul 1: Reamintirea~


-FlashBack-
H: Dar si el de ce pleaca? O sa imi fie dor de el!! Doar il cunosc de la 2 ani cu el mi.am petrecut toata copilaria!!
S: :-w
H: si cu tine!! Dar cu tine mai tarziu ;;)
S: Hey!!! 
Mama lui Hyerin: Te inteleg Hyerin-ah *sight*,si lui ii e greu, dar o sa va vedeti in vacante, va cunoasteti de mici si acuma se muta,e greu sa te desparti de cel mai bun priete-...
Hyerin pleaca spre camera cu lacrimi in ochii trantind usa dupa ea.SoHee se duce sa vada daca e ok..
S: HyeRin! Deschide.mi
H: C-Cine ii?
S: SoHee..
 HyeRin ii deschide usa si se duce inapoi in patul ei.
S: HyeRin stiu ca e greu,dar cum a zis mama ta o sa va mai vedeti,nu e sfarsitul lumii!
H: ahhdytsresdt!!
S: :\ scoateti fata din perna ca se te pot intelege
H: OK :-L Dar nah..stiu ca e unpic exagerat ca plang asa dupa el, dar  imi era un frate, si o sa fie destul de departe de mine.. se muta in Coreea, iar eu sunt in Japonia + ca scoala ne ocupa tot timpul..
S: Da..stiu dar hai sa il mai vizitam odata pana nu pleaca, mai sunt 2 ore
H: ok.. 
S: Stiai ca si el a plans dupa tine?
H: chiar? Intreba HyeRin incepand sa roseasca putin
-End of FlashBack-
H:da =)) Plangeam dupa el ... desi inca imi e dor de el
S:Am zis ca o sa il vezi in vacanta,nu ? :>
H: Moshi,iti stiu privirile... ai o idee :-s awoleo!!

======================================
 scuzeee nu am vrut sa fie asa scurttt X_X
Dar promit ca urmatorul va fii mai lung ;;)
Miannnn










Un comentariu:

  1. Yaaa! Bun tu ai pus primu' capitol...app sunt asa de dulce :X:X:X ma iubesc...da' pe al doilea cand il pui? :-W

    RăspundețiȘtergere