luni, 19 decembrie 2011

6 roses----Capitolul 3: Plecarea in Korea!! \m/


Hyerin’s POV~

 Korea,Korea,Korea,Korea o|^_^|o mergem in Korea!!
S: poti please sa taci? ;;)
H: nu ;;) stai :-s o cantam cu voce tare?
S: yep
H:ehh ce sa fac nu e vina mea
     ~si...la ce ora margem???
S: peste vro’ora
H:okay:-< bagajeleeeee
S: famileeeeee
H:sa o crezi tuuuuuu!
S: >:P
H: >: )
H:nu ai de gand sa iti faci bagajele?:-?
S: ^O^||3
H: lasa mancarea!!jos din pat si fati bagajele don’soara Kim *dando’jos din pat*
S: AaAaAaA
H: *cautand prin dulap* bluza asta,si cealalta,si asta,si aceia,si blugi aia,si ceilalti..si asta
S: Doamne!
H: macar eu nu o sa stau in aceliasi haine toate zilele
S:nici eu!!
H: fati bagajele si apoi „nici eu” :-w
 ----Dupa o ora----
H:si maieul ala,poate si 3 dress.uri de baie,si cred ca o sa imi iau si cea lalta perechie de pantaloni.
S:gata?
H:si vrei sa merg desculta?
S:oh God!!
----Dupa o jumatate de ora----
H:poate si slapi astia,sandalelea alea,sialea,renisi,pantofii...si..atat!!
    ~GATAA!
S: Doamne ajutaa!!
H: (:| cine conduce?
S: eu.. :-L
H: ok ^^
---Dupa un sfert de ora---
H:frate!dar incet conduci!
Pasageri pentru drumul Tokyo-Seoul va rog iesiti pe poarta 2
Kyaa~~nici nu am apucatsa facem Check-in.ul~X(
Fuga fuga fuga fuga...poarta 2!! Venim~!!

Sohee POV~

Aiii ~! Trebuie repede sa facem chek-in.ul..eu merg sa dau pasapoartele la verficat in timp ce Hyerin ducea bagajele la cantarit sitoate celalalte detalii ;;)
H: Gata
S:ok..fugii
Ce penibil aratam x_x fiecare cu un bagaj in mana alergand
H:aaa stai..mi.sa ciufulit paruul =(
S: ti.l aranjezi inavion! Haide!
Hyerin si parul ei !! 
A/N: yup..asa sunt si in realitate,si cand ma trezesc,direct sa imi aranjez parul am fost ;))
Am ajuns in avion!!
S: woahh ce priveliste frum-..:-L naopte bune Hyerin :-L
H: ZzZzZzZzZz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu