marți, 20 decembrie 2011

6 roses----Capitolul 4: Hello New Album Of Memories

Hyerin POV~

O voce stresanta tot imi repeta numele si ma streseaza...
S: Hyerin,Hyerin....HYERIN!!
H: Mai 5 minuteeeeee (:|
S:ahh~ vrei sa te duci in Australia ,da?
H:  De ce Australia?
S: urmatoarea statie, Coreea-Alustralia
H: :-s...Okay, hai!
S:nu disperaaaa!!
H: unde imi e bagajuuul? *Pe o voce super plangacioasa*
H:bagajul meu !! <3
H:nu disperaaaa!!
S: unde imi e bagajuuul? *Pe un ton nervos*
S:vin imediat
H:okay :-”
Oare unde pleaca SoHee?

NoBody’s POV

Sohee se indreapta spre cabina telefonica , apeland o persoana...?
S: alo?
X: da?
S: Jonghyun,sunt SoHee
J: ai sunat in cel mai nepotrivit moment...
S: dar am ceva sa itispun,sti ca eu cu Hyerin suntem in Korea,da?
J: :o3 da? Atunci vin dupa voi in 10 minute.
S: ok
-dupa 10 minute -
JongHyun se indreapta spre cele 2 fete intr.un Lamburghini negru.
H: ce masina sexy!
S:la orice trb sa zici sexy?
H:..da... :-s
J: B-] hey yofetele!
Hyerin se apleaca putin sa vada cine e in masina




H: Jonghyun? >_< *fuge si il imratiseaza*
J: Hyerin! ^^
H: daci asta era planul tau?
J:ce?
H:nu al tau
J:ahh scuze
H:a lui Sohee
S: yup ^^
J: cati ani ai acum Hyerin? ;;)
H: :-L
J: :-s
H:umm poi daca sunt cu un ani si cateva luni mai mica decat tine.. hmm :-?
J:19?
H:aiaiaiii ce destept esti *strangandul de opraji*
J: ehehhh :”>
H: si unde mergem?
J:mergem la mine sa va lasati bagajele?
H&S: okay
H: si....
     ~locuiesti singur?
J:te intereseaza?:-s  suna ca si cum ai vrea sa ma violezi..
H:hai ma! Sunt curioasa,,
J:poi nu locuiesc singur,locuiesc cu inca 4 baieti Taemin,Onew,MinHo,Key
S:Onew? :))
J:e cel mai mare dintre noi
S:Cati ani are?
J: 1000 :>
S: termina!!
J: are 21
S: aaa..eu am 20 ~.~
J: in ce luna esti?
S: nu sunt insarcinata :-s
J: in ce luna te.ai nascut?
S: noiembrie
J:esti mai mica decat mine :P
H: cand ajunceeem?
J: gataa
H: yay :X
J: da.mi bagajele
H: nuu e nevoiee! Le duc singura!
J:*lundui bagajele din mana* >:P
H: >:P
S: si mie cine mi le duce? ;;)                                  J&H: :-”                         S: :-L
=2 minute mai tarziu=
X: hyung crezi ca esti mai tare?>:) *aruncand cu o placinta in fata*
X’:maknea!!!!!
J: haloooooo
X’: ce vrei dino?
J:avem musafiri :-I
   Ea e Hyerin-prietena pe din copilarie si, ea e Sohee-prietena lui hyerin
X’: imi pare bine Hyerin,Soh-hee:”>,eu sunt Onew
S: deci asta era Onew :O , e draguuut~! =p~
H: :-&
S: zice aia care e indragostita de Jonghyun 8-|
H:taaci
J: Poftim? o.o
H: :”> ... poi...ah...nimica..
Hyerin,am auzit bine, /:) 

Un comentariu:

  1. ne de ce nu mai scrii? e deja interesaaaaanta povestea 8->
    heyyy...e 2012(cam demulttt:-s) ce ar fii sa mai scrii un capitol...poate doua????;;);;)
    orcum e super povestea:-bd

    RăspundețiȘtergere