marți, 13 decembrie 2011

6 roses----Capitolul 2: Vestia Cea Mare

Hyerin’s POV~

M.am uitat la privira lui Moshi :-ss mereu cand a avut asa o privire a avut o idee..cum sa zis..NU PREA BUNA !!
H: deci don-soara’ care iti este ideea?
S: unde iti e laptopul?
H: sub pat cred :-s...sau :-?
S: l.am gasit...
H: Pt ce este??
S: o sa vezi.. tu dute si adu 2 valize
H: Ok ^^
Valize? :-L de unde crede asta ca acum o sa scot 2 valize.. am pentru mine..dar se asteapta acum sa ii cumpar eu una? Lasa.. :-L
S: am zis doua..cum vrei sa imi duc eu lucrurile..in punca ??
H: da ;;)
     ....MAMAAAAA DAMI O VALZAAAAA
S: Copii din ziua de azi 8-| yee~!!
H: ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?ce?
S: am zis sa vi? :-w
     Acum..tu...cumparami ceva..sau...cumpara pui instant!!
H: waa
      De ce eu? : (( de ce nu tu?
S: de ce eu si nu tu?... duteeeeeeeeeeeeee!
H: ok :\

SoHee POV~

Asaaa am scapat de ea pentru cateva minutele
Deci sa imi fac treaba
Azi este luni...daca ne facem bagajele azi maine mai avem vreme sa stam umpic si cu parnti measa...ca...placam maine si gata!!
Ora..hmm..3 P.M.
Destinatia... South Korea baby! Duuhh
Maine biletele vor fi aduse la domiciliul clientului,sau puteti direc din aeroport
Sa vin acasa atunci :>
Adresa..
Asa...Aiaaaii~!
 H: aici ii...ce faci?
S: :-s vorbesc...
H:cu cine?
S: cu ..cu......Vasilica :D
H:  =))
          Era sa ma prindaa! #:-s

Hyerin POV~


Pui instant zici,ha? :-w o sa til bag pe gat ~X(
Am nevoie de un servetel.. asa..pun puiul dar eu nu il fierb sa se stie !! ea o sa faca asta!
H: aici ii...ce faci?
Doamne fereste ... statea cocosat cu ochii in laptop si isi rodea unghile de la mana stanga
S: :-s vorbesc...
H: cu cine?
S: cu..cu......Vasilica :D
 =)) woahh sexy nume :-bd
S: Hyerin...
H: o.0 ce?
S: poftim..poate
H:asta am zis si eu :-w surdo :-w
S:maine..-
H:da..?
S:maine..-
H:da..?
S:maine..lasama sa termin
H: ok :-L
S:plecam in Coreea in viziiita
H: CEEEEEE???
 Am auzit bine??? O.0 mergem in Coreea..Sa il vizitam pe Jonghyun? \m/ oh yeaaah :X 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu